piątek, 22 marca 2013

FAQ

czego osoby potrzebują? wiedzieć, co u mnie? wiedzieć, co u Norwegii? wiedzieć, co u nas wszystkich? czego osoby potrzebują? niech osoby dadzą znak :)

co u ciebie?
u mnie: wróciłam, godzę zawodowe zdalne z rodzinnym, czyli pisze i wysyłam różne rzeczy, kiedy tylko internet się znajdzie, bo to nie zawsze. program wdrażania specjalistek i specjalistów do rynku pracy jednak tylko dla uchodźczyń/ów, więc darmowy kurs norweskiego nie trafi się chyba... po trzeba być osobą bezrobotną dłużej, a tego nie mam w planach. W planach na razie mam natomiast godzenie polskiego z norweskim, bo samo zawodowe z rodzinnym było zbyt małym wyzwaniem i postanowiłam dodać nowy wymiar. 

co u was?
Łukasz tim-lideruje w fabryce sushi nadal, nowe sytuacje, nowe wyzwania ;) więcej publicznie nie napiszę. Maciek nie może być zapisany do przedszkola, bo nie ma numeru personalnego, a nie ma numeru, bo nie dało się długo zapisać na spotkanie w centrum dla imigrantek/ów. teraz już się zapisaliśmy - na 26 kwietnia. długo, długo...

o rany, już dwa dni piszę tego posta... bo tu walka o internet cały czas, skupić się nie można do końca.

cdn. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz